O czym jest „Bez kompleksów”?
Jesienna nowość TVN7, czyli program „Bez kompleksów”, wystartowała 1 listopada i od razu wzbudziła spore zainteresowanie. Format opiera się na metamorfozach uczestniczek, które pod okiem specjalistów – m.in. dr. Marka Szczyta oraz dr. Michała Nawrockiego – przechodzą kompleksowe przemiany. Jak podkreśla nadawca, zmiany dotyczą nie tylko wyglądu, ale również życia bohaterek. Wsparciem dla uczestniczek jest Małgorzata Rozenek-Majdan, która – jak czytamy w opisie programu – jest „kobietą doskonale rozumiejącą, jak ogromną siłę może dać zmiana”.
Wyniki oglądalności – ile osób ogląda „Bez kompleksów”?
Jak podaje portal Wirtualne Media, po trzech tygodniach emisji średnia widownia „Bez kompleksów” wynosi 227 tysięcy osób. Największą popularnością cieszył się drugi odcinek, wyemitowany 8 listopada – przed telewizorami zasiadło wtedy 265 tysięcy widzów. Pierwszy odcinek przyciągnął 159 tysięcy osób, a trzeci – 257 tysięcy.
Udziały w rynku – jak wypada TVN7?
Według danych Nielsen Audience Measurement, udziały TVN7 w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów wynoszą 2,06 procent. W grupie komercyjnej 16-49 lat to 3,07 procent, a wśród widzów w wieku 16-59 lat – 2,66 procent. Wyniki te uwzględniają również oglądalność poza domem (OOH).
Co dalej z programem „Bez kompleksów”?
Producentem „Bez kompleksów” na zlecenie TVN7 jest Qźnia Team. Sezon przewidziany jest na osiem odcinków, a program emitowany jest w popołudniowym paśmie o godzinie 18:00. Czy format z Małgorzatą Rozenek-Majdan utrzyma zainteresowanie widzów do końca sezonu? Czas pokaże, ale już teraz można mówić o solidnym debiucie.

