„Jeden z dziesięciu” – wyniki oglądalności
Dwójka zakończyła emisję premierowych odcinków „Jednego z dziesięciu”. 3 czerwca pokazano ostatni, finałowy epizod 149. serii, której zwycięzcą został Marcin Sokołowski. Teraz pojawiły się wyniki oglądalności. Jak podaje Press, według danych Nielsena od 5 marca program nadawany na antenie TVP2 miał średnio 829 tysięcy widzów, co dało stacji 7,76 procent udziału w grupie ogólnej 4+ i 5,68 procent w grupie komercyjnej 16-59.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszyły się wydania marcowe, które gromadziły publiczność na poziomie 952 tysięcy widzów. To jednak nadal mniej niż np. jesienią 2023 roku, gdy przed zmianami „Jeden z dziesięciu” pokazywany był w Jedynce. Wtedy miał średnio 1,06 mln oglądających.
Co dalej z teleturniejem „Jeden z dziesięciu”?
Jednocześnie Biuro prasowe TVP podkreśla jednak, że odcinki zimowo-wiosenne 2025 roku odnotowały w serwisie TVP VOD 49-procentowy wzrost oglądalności w porównaniu do tych z 2024 roku – cytuje Press.
Co dalej z teleturniejem? Od 4 czerwca Dwójka powtórnie nadaje 144. serię i według oficjalnego programu telewizyjnego TVP zamierza kontynuować nadawanie starych odcinków. „Jednego z dziesięciu” nadal można oglądać od poniedziałku do piątku o godzinie 18.50. Jeżeli chodzi o odcinki premierowe, to obecnie nie wiadomo, kiedy znów będzie można się ich spodziewać. Tadeusz Sznuk na koniec finału 149. edycji zapewnił jednak:
Do zobaczenia w serii 150.