Przerwa techniczna w PKO BP 23 listopada 2025
PKO BP poinformował, że w niedzielę, 23 listopada 2025 roku, w godzinach od 00:00 do 12:30 zaplanowane są prace techniczne. W tym czasie klienci banku muszą liczyć się z ograniczonym dostępem do wielu usług, zarówno przez internet, jak i aplikacje mobilne.
Jakie usługi będą niedostępne?
W tym czasie nie będzie można skorzystać z:
- serwisu internetowego i telefonicznego iPKO oraz iPKO biznes, a także z serwisu internetowego i telefonicznego Inteligo,
- serwisu i aplikacji PKO Junior,
- większości funkcji aplikacji IKO – możliwe będzie jedynie wypłacanie pieniędzy z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych za pomocą BLIKA,
- aplikacji iPKO biznes,
- funkcji otwartej bankowości (Open Banking),
- płatności internetowych „Płacę z iPKO”.
Co z płatnościami kartą i autoryzacją?
Wszystkie karty PKO BP będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. Jednak w przypadku płatności internetowych, w ramach ochrony 3D-Secure 2, dostępna będzie wyłącznie autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty. Opcja „Płacę z iPKO” nie będzie działać.
Czytaj dalej:




