Przerwa techniczna w Santander Bank Polska – co będzie niedostępne?
Jak informuje oficjalny serwis Santander Bank Polska, w najbliższy weekend – od 21 do 23 listopada 2025 roku – klienci muszą liczyć się z poważnymi utrudnieniami w korzystaniu z bankowości internetowej, mobilnej oraz wybranych usług płatniczych. Prace techniczne są niezbędne do utrzymania bezpieczeństwa i sprawności systemów bankowych, ale oznaczają czasowe wyłączenie wielu funkcji.
Piątek/sobota – nocne wyłączenia kluczowych usług
Z informacji przekazanych przez Santander wynika, że w nocy z piątku na sobotę (21/22 listopada) od godziny 23:00 do 7:00 rano nie będą dostępne:
• bankowość internetowa,
• aplikacja mobilna (od 23:00 do 23:30 całkowicie, później tylko podgląd stanu konta i historii transakcji sprzed przerwy),
• przelewy zwykłe,
• przelewy natychmiastowe (Express Elixir, BlueCash),
• płatności w sklepach internetowych (Przelew24),
• BLIK,
• Kantor Santander (od 22:00 do 7:00).
W aplikacji mobilnej od 23:30 do 7:00 będzie można jedynie sprawdzić stan konta i historię transakcji sprzed przerwy oraz listę zakupionych biletów lub parkingów.
Niedziela – niedostępne bankomaty i wpłatomaty
W niedzielę, 23 listopada, od północy do godziny 6:00 rano, niedostępne będą bankomaty i wpłatomaty z logo Santander. Dodatkowo, w tym czasie w bankowości internetowej i mobilnej nie będzie widoczna lista kart.
Co będzie działać mimo przerwy?
Santander uspokaja, że w trakcie przerwy technicznej:
• można płacić kartą w sklepach stacjonarnych i w internecie,
• można wypłacać i wpłacać gotówkę kartą w bankomatach (poza niedzielną przerwą techniczną).



