Pilny komunikat banku Credit Agricole. Poinformowano wszystkich klientów

7 listopada Credit Agricole wydał ważny komunikat do wszystkich swoich klientów. Bank poinformował, że 10 listopada większość placówek będzie zamknięta. Otwarte będą tylko dwa punkty.
Pilny komunikat banku Credit Agricole. Poinformowano wszystkich klientów, fot. Shutterstock

Credit Agricole wydał ważny komunikat

Credit Agricole poinformował, że 10 listopada 2025 roku niemal wszystkie placówki banku będą nieczynne. Wyjątkiem są tylko dwa punkty: w Poznaniu przy ul. Pleszewskiej (centrum handlowe Posnania) oraz w Łodzi przy ul. Karskiego 5 (Manufaktura). Tylko tam będzie można załatwić sprawy osobiście.

Rząd upraszcza podatki od spadków i darowizn! Sprawdź, co się zmienia
Rząd przyjął długo oczekiwany projekt ustawy, który ma ułatwić życie spadkobiercom i osobom otrzymującym darowizny. Zmiany oznaczają nie tylko uproszczenie formalności, ale też większą ochronę przed utratą zwolnień podatkowych....

Jakie są alternatywy? Bank zachęca do korzystania z aplikacji

Bank Credit Agricole uspokaja – mimo zamknięcia większości placówek, klienci nie zostaną bez dostępu do swoich pieniędzy. W komunikacie podkreślono, że 10 listopada można bez przeszkód korzystać z aplikacji CA24 Mobile oraz serwisu CA24 eBank. Wszystkie transakcje zlecone tego dnia będą realizowane jak w każdy dzień roboczy.

Wypuszczono nowy banknot! Zobacz, jak wygląda i ile kosztuje
Narodowy Bank Polski wprowadził dziś do obiegu wyjątkowy banknot kolekcjonerski, który upamiętnia tysiąclecie koronacji Bolesława Chrobrego. Ile kosztuje i jak wygląda?

Credit Agricole –  co jeszcze w aktualnościach?

Credit Agricole również ostrzega przed coraz częstszymi próbami wyłudzeń metodą „na doradcę bankowego”. Oszuści, podszywając się pod pracowników banku, próbują wyłudzić pieniądze lub dane do logowania. Bank przypomina o nowej funkcji bezpieczeństwa – powiadomieniach push w aplikacji CA24 Mobile. Gdy dzwoni prawdziwy pracownik Credit Agricole, klient otrzymuje specjalny komunikat na ekranie telefonu. Brak takiego powiadomienia powinien wzbudzić czujność – rozmówca może być oszustem. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.

Pilny komunikat od NFZ. Dotyczy wszystkich pacjentów
3 listopada 2025 roku NFZ wydał pilny komunikat, ostrzegając pacjentów przed kolejną próbą oszustwa. Przestępcy rozsyłają fałszywe maile o zwrocie kosztów leku.

 

Czytaj dalej: