Dino zbliża się do 3 tys. sklepów
Dino, założona w 1999 roku sieć marketów, rozpycha się na polskim rynku i zbliża się do przekroczenia granicy 3 tys. sklepów. Do osiągniecia tego celu firmę przybliży uruchomienie pierwszych placówek w Warszawie. Zapowiedź otwarcia na Wilanowie wywołała swojego czasu duże emocje. Nie będzie to jednak jedyny sklep sieci w stolicy.
Dino szykuje się do otwarcia w Warszawie dwóch marketów – przy ul. Sytej 140 na Wilanowie oraz przy ul. Kijowskiej 1 na Pradze-Północ. Wieści o tym drugim odbiły się już zdecydowanie mniejszym echem. Tymczasem wewnątrz lokalu trwają już pierwsze prace, rozpoczęła się też rekrutacja do obu lokalizacji.
Dino otwiera sklepy w Warszawie
Dotąd sklepy Dino powstawały głównie na wsiach i w mniejszych miastach, wypełniając „białe plamy” na handlowej mapie Polski. Czy teraz sieci uda się podbić również wielkie miasta? „Dino ma realne szanse na sukces w Warszawie, ale będzie musiało dostosować się do oczekiwań wielkomiejskiego klienta” – oceniła w rozmowie z Portalem Spożywczym Agnieszka Górnicka z Inquiry. „Sieć może liczyć na powodzenie na obrzeżach miasta, jednak bez modyfikacji formatu trudniej jej będzie konkurować w centrum” – mówi zaś temu samemu serwisowi Agnieszka Skonieczna z PMR.
Na koniec września 2025 roku sieć Dino liczyła już 2 933 placówki, podczas gdy rok wcześniej było ich 2 572. Od stycznia do września otwarto 245 nowych sklepów, wobec czego przekroczenie liczby 3 tys. placówek jeszcze w tym roku zdaje się być przesądzone.