Weekendowa przerwa w usługach ubezpieczeniowych PKO BP
Bank PKO BP poinformował o planowanej przerwie technicznej, która potrwa od piątku 4 kwietnia od godziny 22:00 do niedzieli 6 kwietnia do godziny 06:00. W tym czasie klienci nie będą mogli korzystać z usług ubezpieczeniowych dostępnych w serwisie internetowym iPKO oraz aplikacji mobilnej IKO.
Zobacz też: Pilne! Ministerstwo Finansów wyłącza popularne usługi. Znamy szczegóły!
Jakie ubezpieczenia będą niedostępne?
Przerwa obejmie następujące produkty ubezpieczeniowe: Moje Podróże24, PKO Dom, PKO Moto, Moje Życie24, PKO Życie oraz PKO Ubezpieczenie dziecka. W praktyce oznacza to, że przez cały wskazany okres nie będzie możliwości zakupu nowych polis ani sprawdzenia szczegółów już posiadanych ubezpieczeń.
Bank apeluje - zaplanuj operacje wcześniej
Bank apeluje do klientów, aby wszelkie planowane operacje związane z ubezpieczeniami wykonali wcześniej, unikając tym samym ewentualnych niedogodności.
Czytaj także: Masz to w kuchni? UE uznała: szkodliwe! Lista produktów do wycofania