Odważna decyzja giganta spożywczego. Polacy odczują zmiany

To koniec znanego wszystkim logotypu marki Lay’s. Gigant spożywczy stawia na zmianę. Czipsy w nowych opakowaniach trafią na polski rynek już wkrótce. Klienci mogą być zaskoczeni.
Odważna decyzja giganta spożywczego. Polacy odczują zmiany, fot. Shutterstock

Lay’s zmienia logo

Lay’s to niekwestionowany gigant spożywczy. To lider produkcji czipsów ziemniaczanych na całym świecie. Firma wystartowała w 1938 roku i od tamtej pory zmieniała swój wizerunek wiele razy. Jak tłumaczy dyrektorka w PepsiCo, nowe logo to nie tylko estetyczna metamorfoza, ale nawiązanie do pracy rolników, od której zależy istnienie marki:

Ta zmiana to nie tylko nowe opakowanie, ale przede wszystkim podkreślenie tego, co w chipsach Lay’s najważniejsze – ich jakości. Nowy design to ukłon w stronę wszystkich rolników, którzy uprawiają ziemniaki do produkcji naszych przekąsek.

Logotyp został zaprojektowany przez zespół Designu & Innowacji PepsiCo.

Kiedy zobaczymy nowe opakowania?

Jak przekazuje marka Lay’s, zmiana logotypu będzie dotyczyła wszystkich rynków, choć wprowadzenie nowych opakowań nie nastąpi od razu. Gigant przeprowadzi ten proces stopniowo. Kiedy efekty działań zobaczą klienci w Polsce? Produkty w odmienionej szacie granicznej pojawią się w sklepach w naszym kraju w drugiej połowie 2026 roku – takie informacje oficjalnie przekazała firma Lays.

Ewolucja wyglądu paczki Lay's, fot. Materiały prasowe