Przerwa techniczna w Santanderze – kiedy i co nie będzie działać?
Przerwa techniczna rozpocznie się w sobotę o godzinie 23:30 i potrwa do niedzieli do godziny 7:00 rano. W tym czasie klienci nie będą mogli korzystać z kluczowych usług bankowych.
Niedostępne usługi
W trakcie przerwy serwisowej nie będą działać:
• aplikacja mobilna Santander
• bankowość internetowa
• przelewy zwykłe i natychmiastowe (Express Elixir, Euro Express Elixir, BlueCash)
• płatności w sklepach internetowych (Przelew24)
• BLIK
• kantor Santander.
Oznacza to, że nie będzie można zrealizować przelewów, zapłacić za zakupy online, ani wymienić waluty w kantorze internetowym banku. Niedostępne będą także szybkie płatności BLIK oraz logowanie do bankowości przez aplikację i stronę internetową.
Dlaczego Santander wprowadza przerwę?
Bank tłumaczy, że prace serwisowe są niezbędne, by rozwijać i unowocześniać systemy bankowości elektronicznej. Regularne aktualizacje mają zapewnić bezpieczeństwo środków oraz wygodę korzystania z usług w przyszłości. Jeśli planujesz ważne przelewy, zakupy online lub wymianę walut, zrób to przed rozpoczęciem przerwy technicznej.