Pamapol S.A. zmienia nazwę
Pamapol S.A. to jeden z kluczowych graczy na rynku przetworów spożywczych i wicelider w segmencie dań gotowych. Oferta jej marki Pamapol obejmuje również wyroby takie jak konserwy mięsne czy warzywa konserwowe, dystrybuowane zarówno w dużych sieciach handlowych, jak i za pośrednictwem hurtowni.
Firma wdraża obecnie nową strategię biznesową, w której znaczącym krokiem jest zmiana nazwy zarejestrowana 30 września 2025 roku przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia. Pamapol S.A. działa od teraz jako FoodHub S.A. Jednocześnie spółka zaktualizowała swój statut, m.in. doprecyzowując swój zakres działalności – informuje Portal Spożywczy.
Zmiana nazwy to jednak dopiero początek szerszego procesu transformacji. Nowy szyld „zgłasza ambicję, by stać się wiodącym dostawcą rozwiązań żywieniowych przyszłości – przyjaznych ludziom i środowisku” – opisują zaś Wiadomości Handlowe. Medialne doniesienia nie wskazują przy tym na to, by Pamapol jako marka miał zniknąć z rynku.
Nowa strategia FoodHub S.A.
Pamapol S.A. po rebrandingu chce koncentrować się na kilku grupach produktów spożywczych z kategorii convenience. Nie ukrywa też swoich aspiracji międzynarodowych. Firma zamierza teraz skupić się na produkcji nowoczesnych dań gotowych, produktów chłodzonych oraz dań instant. Jak przypomina cytowany wcześniej portal, we wrześniu ogłosiła projekt spółki zależnej, którego celem jest stworzenie „innowacyjnych produktów roślinnych oraz wdrożenie nowych metod przetwarzania surowców”.
Innym jej istotnym obecnie przedsięwzięciem jest joint venture z rodziną Makłowiczów, firma Makłowicz i Synowie. W portfolio tej spółki znajdują się nie tylko dania gotowe, ale i sosy, makarony, pasty warzywne, konserwy, oliwy czy mrożonki.