Lidl – od poniedziałku 22 września
W Lidlu zanosi się na istne zatrzęsienie promocji. Dla uczestników programu lojalnościowego sieć będzie miała od poniedziałku m.in. kilka jednodniowych okazji. 22 września skorzystają oni z „1+1 gratis” na czarne herbaty Lipton Yellow Label w dużych opakowaniach, regularnie sprzedawane po 19,99 zł, 23 września „1+1 gratis” mają być ciastka Jeżyki, a 24 września „3+3 gratis” będzie można dostać Coca-Colę i Coca-Colę Zero w 330-mililitrowych puszkach, nie zapominając o ustanowionych przez sieć limitach.
To jednak tylko początek, bo od poniedziałku do środy mają obowiązywać też kupony „1+1 gratis” na cebulę żółtą pakowaną po 1 kg czy na kiwi na sztuki, natomiast nawet bez aplikacji będzie można korzystać z „1+1 gratis” na czekolady mleczne z orzechami Fin Carre czy „półmetrowe” Kinder Czekolady – w drugim przypadku z ograniczeniem do dwóch gratisów na paragon. „1+1 gratis” dla wszystkich w poniedziałek będą także wszystkie pieluszki Lupilu Premium, tu z limitem do czterech opakowań w gratisie na paragon.
Lidl – nowe promocje
Lidl szykuje ponadto przekraczające -50% przeceny. Dla użytkowników aplikacji wprowadzi np. 55-procentowy rabat na nektarynki luzem. W promocyjnej cenie 7,59 zł zamiast 16,99 zł będzie się dało uzyskać maksymalnie dwa kilogramy. Na identyczną zniżkę można liczyć przy zakupie udek z kurczaka marki Rzeźnik. Tutaj po 6,49 zł zamiast regularnych 14,99 zł wolno kupić do trzech kilogramów.
W sklepach pojawi się ponadto kilka kuszących ofert z produktami za 1 zł czy 1 gr. W cenie symbolicznego grosza dzięki akcji „2+1 za grosz” ma być trzecie opakowanie dowolnego makaronu Combino, a 1 zł będzie kosztować druga paczka kabanosów marki Tarczyński. Skorzystają wszyscy, nie można jednak zapominać o limitach na paragon wynoszących odpowiednio cztery po 1 gr i sześć produktów (trzy za 1 zł).