Wendy’s – co wyróżnia nowego gracza?
Wendy’s założona w 1969 roku w Stanach Zjednoczonych słynie z kwadratowych burgerów. Ekspansja Wendy’s w Europie nabiera tempa. Po sukcesach w Irlandii, Rumunii i Szkocji, gdzie podpisano umowy na otwarcie ponad 150 restauracji, przyszedł czas na Polskę. Rozmowy z potencjalnymi masterfranczyzobiorcami już trwają, a zainteresowanie jest ogromne. Jak podkreśla Arkadiusz Słodkowski z PROFIT System, przedstawiciela Wendy’s w Polsce, Polacy doskonale znają i cenią markę, mimo że dotąd nie mieli okazji spróbować jej produktów na rodzimym rynku.
Polacy kochają burgery – rynek rośnie w siłę
Według najnowszych badań, koncepty burgerowe odpowiadają już za ponad 40% wartości sprzedaży wśród wszystkich restauracji szybkiej obsługi w Polsce. Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych pięciu lat sprzedaż burgerów w naszym kraju wzrośnie o ponad 100%.
Czy McDonald’s i KFC mają się czego obawiać?
Wejście Wendy’s na polski rynek to sygnał, że konkurencja w segmencie fast foodów będzie jeszcze ostrzejsza. McDonald’s i KFC od lat dominują w Polsce, ale pojawienie się nowego, silnego gracza może zmienić układ sił.
Źródło: horecanet.pl