„Rolnik szuka żony” – format, który podbił serca widzów
Od 2014 roku „Rolnik szuka żony” niezmiennie cieszy się ogromną popularnością wśród widzów Telewizji Polskiej, stając się jednym z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych programów rozrywkowych w kraju. Przez ponad dziesięć lat emisji fani z zapartym tchem obserwują perypetie rolników i rolniczek, którzy decydują się na udział w telewizyjnym eksperymencie, by odnaleźć prawdziwą miłość.
Ile par z „Rolnika” znalazło szczęście?
Format ten nie tylko dostarcza emocji, ale także realnie zmienia życie uczestników – w ciągu jedenastu dotychczasowych edycji aż 11 par, które poznały się na planie programu, powiedziało sobie sakramentalne „tak”. Obecnie widzowie mogą śledzić już dwunastą odsłonę show, w której o szczęście w miłości walczą Barbara, Roland, Krzysztof, Arkadiusz oraz Gabriel. Każdy z nich liczy, że udział w programie odmieni ich życie i pozwoli odnaleźć drugą połówkę.
„Rolnik szuka żony” nie zwalnia tempa. Ogromna widownia i rekordy oglądalności w TVP1
„Rolnik szuka żony” po raz kolejny okazał się telewizyjnym hitem. Dwunasta edycja programu gromadzi przed telewizorami coraz większą widownię, a wyniki oglądalności robią wrażenie – jak donosi portal wirtualnemedia.pl. Średnio 1,6 mln widzów śledzi najnowszą edycję na antenie TVP1. W porównaniu z ubiegłoroczną edycją, widownia wzrosła, a trzeci odcinek tej serii przyciągnął przed ekrany aż 1,64 mln osób. W analogicznym okresie ubiegłego roku, jedenasta edycja programu gromadziła średnio 1,54 mln widzów. Tegoroczna seria nie tylko poprawiła ten wynik, ale również zagwarantowała TVP1 14,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, a także 11,55 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal wirtualnemedia.pl.