Prace techniczne w PKO BP – kiedy i czego dotyczą?
PKO Bank Polski poinformował, że w nocy z niedzieli na poniedziałek, 17 listopada 2025 roku, w godzinach 00:30-04:00, planowane są prace techniczne. W tym czasie klienci mogą napotkać na chwilowe utrudnienia w korzystaniu z kart płatniczych oraz bankomatów.
Jakie usługi będą niedostępne?
W trakcie prac technicznych mogą wystąpić problemy z:
• płatnościami kartami,
• wypłatą gotówki z bankomatów innych niż PKO BP,
• wpłatą i wypłatą kartą oraz BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach PKO BP,
• nadawaniem PIN-u i aktywacją karty w serwisie internetowym iPKO oraz aplikacji IKO,
• weryfikacją PIN-em przy płatnościach kartą w internecie (3DS),
• dodawaniem kart do Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY i Xiaomi Pay.
Co działa bez zmian?
Bank zapewnia, że pozostałe funkcje serwisu internetowego iPKO, aplikacji IKO oraz serwisu telefonicznego iPKO będą działać bez zakłóceń. Jeśli planujesz ważne operacje finansowe, warto wykonać je przed rozpoczęciem prac technicznych.
Co jeszcze w aktualnościach PKO BP?
Warto również pamiętać o tym, że PKO BP zapowiedział wcześniej jeszcze jedną przerwę techniczną w nocy z 15 na 16 listopada 2025 roku – od północy do godziny 6:00 rano klienci nie będą mogli korzystać z aplikacji mobilnych IKO i iPKO biznes mobile, co uniemożliwi m.in. płatności zbliżeniowe telefonem, transakcje BLIK oraz mobilną autoryzację (zastąpią ją kody SMS).
Bank zaleca, by wszelkie operacje, takie jak przelewy czy zakupy online, wykonać przed rozpoczęciem przerwy, a w razie potrzeby mieć przy sobie telefon z aktywną usługą SMS do autoryzacji transakcji kartą.



