Pilny komunikat Sinsay. „Prosimy o zaprzestanie korzystania i zwrot”

Sinsay wycofuje ze sprzedaży dwa produkty ze swojej jesiennej oferty. Sieć wydała oficjalny komunikat, w którym apeluje do posiadających je osób o zaprzestanie ich dalszego używania oraz dokonanie zwrotu. Możliwości są dwie – w zależności od tego, gdzie kwestionowany towar został zakupiony.
Pilny komunikat dla klientów Sinsay, fot. Shutterstock

Pilny komunikat dla klientów Sinsay

Sinsay posiada już w Polsce przeszło 580 sklepów, które każdego dnia są odwiedzane przez tłumy klientów. 28 października sieć poinformowała o wycofaniu ze sprzedaży dwóch produktów ze swojej oferty. Jak przekazano, decyzję podjęto w związku z „niespełnieniem standardów jakości” marki.

Prosimy o o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne procedurą zwrotu – zaapelowano do klientów.

Pilny komunikat dla klientów Biedronki. „Prosimy o zniszczenie lub zwrot produktu”
Biedronka pilnie apeluje do klientów o pozbycie się sprzedawanego wcześniej w jej sklepach produktu, który jest wycofywany z rynku. W wyrobie marki Sokołów wykryto niebezpieczną dla zdrowia bakterię E. coli. Spożycie może prowadzić do...

Sinsay apeluje o zwrot tych produktów

Wycofywane artykuły to dwie jesienne dekoracje: 789CK-22X Dekoracja stojąca w kształcie dyni, kolor pomarańczowy oraz 896BY-22X Dekoracja stojąca, kolor pomarańczowy. Klienci, którzy je zakupili, mają dwie możliwości zwrotu.

Znalazła żywego gekona w rukoli. Lidl wydał komunikat
Media obiegła historia klientki, która miała znaleźć w zakupach z dyskontu żywą jaszczurkę. „Przyjechał do Polski w paczce rukoli, która trafiła na półkę Lidla w pewnej miejscowości między Chełmem a Lublinem” – opisuje...

Jeżeli zakupu dokonano stacjonarnie, produkt należy odnieść do dowolnego punktu Sinsay. „Klienci, którzy nie posiadają dowodu zakupu, zostaną poproszeni przez personel
o wypełnienie odpowiedniego formularza” – informuje sieć. Jeśli kwestionowany artykuł został zaś nabyty w sklepie internetowym, można zwrócić go stacjonarnie lub online, po zalogowaniu do konta klienta.

Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy – podkreśla Sinsay.

 

fot. Sinsay

Czytaj dalej: