Oficjalne stanowisko TVN nt. „Mam talent!”. Wiadomo, co z przyszłością programu

Precasting do 17. edycji „Mam talent!” właśnie wystartował. Pierwsze nagrania już w grudniu, a program zobaczymy wiosną 2026 roku. TVN nie zdradza jeszcze, kto zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak w roli prowadzącej.
Oficjalne stanowisko TVN nt. „Mam talent!”, fot. AKPA/Gałązka

Wiadomo, co z przyszłością „Mam talent!”. Ruszyły zgłoszenia do 17. edycji programu

Fani talent show mogą odetchnąć z ulgą – „Mam talent!” wraca na antenę TVN! Stacja oficjalnie potwierdziła, że 17. edycja programu pojawi się wiosną 2026 roku. Już teraz wszyscy zainteresowani udziałem w show mogą zgłaszać się do precastingu internetowego, który potrwa do 15 stycznia 2026 roku. Od czwartku, 9 października, na stronie TVN dostępny jest formularz zgłoszeniowy. To właśnie przez niego można przesłać swoje zgłoszenie i spróbować swoich sił w jednym z najpopularniejszych programów rozrywkowych w Polsce.

Pierwsze nagrania już w grudniu

Jak wynika z regulaminu wydarzenia, które na zlecenie TVN realizuje FremantleMedia Polska, castingi z udziałem jury odbędą się w studiu telewizyjnym w Warszawie między 1 grudnia 2025 roku a 20 stycznia 2026 roku. To właśnie wtedy wyłonieni zostaną uczestnicy, którzy powalczą o zwycięstwo w 17. edycji „Mam talent!”.

Kto poprowadzi nową edycję?

Wiadomo już, że w nowym sezonie nie zobaczymy Agnieszki Woźniak-Starak w roli prowadzącej. Dziennikarka w czerwcu oficjalnie pożegnała się ze stacją, z którą była związana od 2013 roku. „Mam talent!” był jedynym formatem, który prowadziła w ostatnim czasie. TVN na razie nie zdradza, kto zastąpi ją u boku Jana Pirowskiego.

Jury bez zmian?

W 16. edycji programu w fotelach jurorskich zasiedli Marcin Prokop, Julia Wieniawa i Agnieszka Chylińska. Stacja nie ujawnia jeszcze, czy w nowym sezonie skład jury pozostanie bez zmian.

Program „Mam talent!” emitowany jest na antenie TVN od 2008 roku i niezmiennie cieszy się dużą popularnością. Jak podaje portal Wirtualne Media, według danych Nielsen Media, 16. edycję show, emitowaną wiosną 2025 roku, oglądało średnio 1,44 mln widzów. Przełożyło się to na 11,97 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów, 12,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,51 proc. wśród widzów w wieku 20-54 lat.

Czytaj dalej: