Po 9 latach wrócił na antenę Polsatu, a teraz to. Właśnie poinformowano

Po dziewięciu latach przerwy kultowy talent show „Must be the music” ponownie rozbrzmiewa na antenie Polsatu. Już we wrześniu ruszają precastingi do kolejnej edycji programu, który przez lata odkrywał muzyczne perły i otwierał drzwi do wielkiej kariery. Kto tym razem zachwyci całą Polskę?
„Must be the music” wraca na antenę Polsatu, fot. Shutterstock

„Must be the music” wraca na antenę! Właśnie poinformowano

Po latach oczekiwań fani muzycznych emocji mogą zacierać ręce – „Must be the music” wróciło do ramówki Polsatu i już niebawem rusza z kolejną edycją. Pierwszy precasting odbędzie się 7 września w Warszawie, a kolejne – w największych miastach Polski. To szansa dla wszystkich, którym w duszy gra muzyka – od wokalistów, przez zespoły, aż po instrumentalistów.

Co nowego w „Must be the music”?

Reaktywowany program zyskał świeże jury: Sebastian Karpiel-Bułecka, Dawid Kwiatkowski, Natalia Szroeder i Miuosh to nazwiska, które gwarantują profesjonalną ocenę i muzyczne wsparcie. Z poprzedniej obsady pozostał jedynie niezawodny Maciej Rock, któremu na scenie towarzyszą Patricia Kazadi i Adam Zdrójkowski.

Kto wygrał ostatnią edycję „Must be the music”?

Ostatnia edycja przyniosła prawdziwe muzyczne objawienia. Zwycięzcy – duet Alien & Majtis – nie tylko zdobyli serca widzów, ale także zagrali prywatny koncert dla Willa Smitha, a nagranie z tego wydarzenia podbiło Instagram. Młodzi twórcy Kuba&Kuba szturmem zdobywają polskie rozgłośnie, a Dawid Dubajka koncertuje u boku Justyny Steczkowskiej. To dowód, że „Must be the music” naprawdę otwiera drzwi do wielkiej kariery.

Precastingi – kiedy i gdzie?

Chętni do udziału w programie mogą zgłaszać się już teraz poprzez stronę internetową. Oto kalendarium precastingów:

  • 7 września – Warszawa, hotel Hilton Warsaw City,
  • 8 września – Białystok, Hotel Gołębiewski,
  • 14 września – Wrocław, Hotel Mercure Wrocław Centrum,
  • 15 września – Katowice, Międzynarodowe Centrum Kongresowe, 
  • 21 września – Sopot, Sheraton Sopot Hotel.

Oglądalność i popularność – show, które przyciąga tłumy

Według danych Nielsen Media, reaktywowany „Must be the music” śledziło średnio 879 tys. widzów, a finał przyciągnął ponad milion osób przed telewizory. To wynik, który pokazuje, że Polacy wciąż kochają muzyczne emocje i historie ludzi, którzy walczą o swoje marzenia.

Zwycięzcy ostatniej edycji „MBTM” zbarali głos. Mówią wprost

Zwycięzcy ostatniej edycji, Alien & Majtis, zachęcają:

Nie zastanawiaj się – wysyłaj zgłoszenie już teraz! Program otworzył nam drzwi, które były zamknięte. Teraz czas na Ciebie!

Czy nowa edycja przyniesie kolejne muzyczne odkrycia? Przekonamy się już wiosną przyszłego roku!

Czytaj dalej: