Lider wśród serwisów radiowych
Według najnowszych danych z badania Mediapanel, witrynę odwiedziło ponad blisko 7,5 mln użytkowników (real users). To już drugi miesiąc z rzędu, kiedy RMF.fm utrzymuje pozycję lidera wśród domen marek radiowych.
Każdego miesiąca wyścig o uwagę czytelników w sieci zaczyna się na nowo. Lutowy sukces i pierwsze miejsce pośród domen radiowych w internecie bardzo nas ucieszył, tym bardziej cieszy nas fakt, że udało się ten wyczyn powtórzyć drugi miesiąc z rzędu. Codziennie sumiennie i ciężko na to pracujemy, a wyniki którymi możemy się pochwalić są tego odzwierciedleniem. Pokazuje to także, iż warto konsekwentnie realizować strategię wydawniczą, którą jakiś czas temu wdrożyliśmy – mówi Katarzyna Pajączek, szefowa redakcji internetowej RMF FM.
Taki wynik to efekt nie tylko konsekwentnej strategii, ale również codziennej, bliskiej współpracy między anteną RMF FM a redakcją internetową. Treści tworzone na potrzeby radia często znajdują swoje rozszerzenie online, przyciągając zarówno wiernych słuchaczy, jak i nowych użytkowników szukających angażujących materiałów w sieci.
Portal RMF.fm kontynuuje rozwój w kierunku wielotematycznego medium cyfrowego – poza informacjami ze świata rozrywki i show-biznesu, oferuje m.in. porady, ciekawostki naukowe, treści lifestyle’owe oraz autorskie artykuły redakcji. RMF FM umacnia w ten sposób swoją pozycję nie tylko jako lidera radiowego eteru, ale także jako cyfrowego hubu o ogólnopolskim zasięgu.