Globalna awaria Spotify
16 kwietnia użytkownicy Spotify zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do serwisu. Większość, bo ponad 80% zgłoszeń z Polski na DownDetector dotyczyła działania aplikacji mobilnej. Pozostali skarżyli się na stronę internetową oraz kłopoty z logowaniem.
fot. DownDetector
Co dzieje się ze Spotify?
Problemy ze Spotify okazały się globalną awarią. Zgłoszenia o kłopotach z dostępem do kont płynęły od użytkowników z całego świata. Firma odniosła się do sytuacji, najpierw zamieszczając w serwisie X (dawny Twitter) krótki komunikat: „Zdajemy sobie sprawę z występujących obecnie problemów i je sprawdzamy”.
Przed godziną 17. Spotify opublikowało kolejną wiadomość do użytkowników, w której zaprzeczono, by powodem kłopotów był atak hakerski: „Jesteśmy świadomi awarii i pracujemy, by rozwiązać ją najszybciej, jak to możliwe. Doniesienia o tym, że doszło do zhakowania systemu bezpieczeństwa, są fałszywe”.
16 kwietnia po 18. poinformowano, że problemy zostały rozwiązane, dziękując użytkownikom za cierpliwość i zachęcając do kontaktu z supportem firmy, jeśli kłopoty z dostępem do aplikacji nadal nie ustąpiły.
All clear – thanks for your patience. Get in touch with @SpotifyCares if you still need help.
— Spotify Status (@SpotifyStatus) April 16, 2025
Po ulubioną muzykę, najciekawsze podcasty oraz interesujące rozmowy zapraszamy do serwisu RMF ON.