Poplista

1
Oskar Cyms Co noc
2
Lady Gaga Abracadabra
3
Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz Nie mówię tak, nie mówię nie

Co było grane?

14:04
Black Eyed Peas / Justin Timberlake Where Is The Love
14:08
Emigranci / Paweł Kukiz Na falochronie
14:13
Benson Boone Sorry I'm Here For Someone Else

InPost kontra Poczta Polska. Nadchodzą rewolucyjne zmiany

Wydawcy prasy szukają nowych, innowacyjnych sposobów dotarcia do czytelników. Odpowiedzią na ich potrzeby wydaje się być współpraca z InPostem, firmą, która ugruntowała już swoją pozycję na rynku, jako największy i niezależny operator logistyczny. Czy paczkomaty połażą kres tradycyjnym kioskom i przejmą klientów Poczty Polskiej? Szykuje się rewolucyjna zmiana.
InPost wprowadza rewolucyjne zmiany. Fot. Shutterstock/Kseniia Titova

Rewolucyjne zmiany

Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy, potwierdza rosnące zainteresowanie wydawców współpracą z InPostem. „Tygodnik Powszechny” to pierwszy z wielu tytułów, który zdecydował się na dystrybucję za pośrednictwem paczkomatów, a efekty tej współpracy przekroczyły wszelkie oczekiwania. W najbliższym czasie do grona pionierów dołączy wydawca „Polityki”, a rozmowy z InPostem prowadzi również Wydawnictwo Bauer, największy wydawca magazynów kolorowych w Polsce.

InPost kontra Poczta Polska

Paczkomaty InPostu, z ponad 25 tysiącami automatów i przeszło 3 milionami skrytek, oferują wydawcom nie tylko szeroki zasięg, ale i nową jakość w relacji z czytelnikiem. Piotr Zmelonek z wydawnictwa „Polityka” w rozmowie z Wirtualnymi Mediami podkreśla, że tradycyjni dystrybutorzy prasy wycofują się z rynku, a problemy z realizacją prenumeraty przez Pocztę Polską tylko pogłębiają potrzebę szukania alternatywnych rozwiązań. Paczkomaty wydają się być odpowiedzią na te wyzwania, oferując terminowość i efektywność kosztową.

InPost wystosował oficjalny komunikat. Chodzi o miliony zamówień
Na rynku nowoczesnych usług logistycznych grupa InPost zajmuje niepodważalną pozycję lidera, a z paczkomatów codziennie korzystają miliony osób w Polsce i na świecie! Firma właśnie nadała oficjalny komunikat.

Decyzja o dystrybucji prasy przez paczkomaty nie pozostała bez echa. Poczta Polska, w reakcji na nową usługę InPostu, przypomniała o swojej bogatej ofercie prasowej i usłudze prenumeraty. Tymczasem, jak zauważa w rozmowie z Wirtualnymi Mediami Marek Frąckowiak, nie dla wszystkich wydawców współpraca z InPostem będzie optymalnym rozwiązaniem. Kluczowe będą aspekty takie jak częstotliwość dostarczania prasy, terminy i koszty dostawy.

Co Dalej?

Wydaje się, że współpraca wydawców prasy z InPostem to dopiero początek większej zmiany na rynku dystrybucji prasowej. Program pilotażowy, mimo że wciąż w fazie rozwoju, już teraz budzi duże nadzieje. „Jest to bardzo obiecujące i wierzę, że wspólnie z InPostem tworzymy nowy kanał dystrybucji prasy, przyczyniając się do zwiększenia zasięgu prasy i wzrostu czytelnictwa” – podsumował Frąckowiak.

Czytaj dalej:
Polecamy