Nowe poranne pasmo „Budzimy się” na antenie wPolsce24
Kanał informacyjny wPolsce24 wprowadził na antenę nowe pasmo śniadaniowe. Program „Budzimy się”, który zadebiutował 27 stycznia, zastępując dotychczasowy „Poranek”, emitowany jest codziennie między 7 a 10 rano. Portal Wirtualne Media dotarł do wyników oglądalności publikowanych przez Nielsen Audience Measurement, z których wynika, że po trzech tygodniach emisji przyciąga on średnio 52,4 tys. oglądających, co przekłada się na 1,39 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym.
Poznaliśmy wyniki oglądalności „Budzimy się”
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że program cieszy się szczególnym zainteresowaniem w soboty, kiedy to średnia oglądalność trzech dotychczasowych wydań wyniosła 81 tys. widzów. Rekordową popularnością pochwalić się może odcinek z 15 lutego, który zgromadził przed ekranami 92 tys. odbiorców. Jednak nie wszystkie dni są równie pomyślne dla nowego formatu. Niedzielne wydania „Budzimy się” notują słabsze wyniki, ze średnią oglądalnością na poziomie 39 tys. widzów, a najmniej popularny odcinek, który wyemitowano w niedzielę 2 lutego, przyciągnął jedynie 37 tys. oglądających.
Kto prowadzi „Budzimy się”?
„Poranek” prowadzony był przez zespół składający się z Magdaleny Ogórek, Rafała Porzezińskiego, Jacka Łęskiego oraz Małgorzaty Opczowskiej-Łęskiej, która po zmianach formatu opuściła stację. Nowa propozycja „Budzimy się” proponuje również nowych gospodarzy, a wśród nich: Marta Kielczyk, Jacek Łęski, Anna Pawelec, Rafał Porzeziński, Adam Giza oraz Marta Piasecka.
„Teleexpress” bije rekordy oglądalności! Zobacz, kto zostaje w tyle
W ostatnich tygodniach „Teleexpress” TVP1 i TVP Info utrzymuje pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych, wyprzedzając propozycje TV Republika i wPolsce24. Może pochwalić się średnią oglądalnością na poziomie 1,84 mln widzów. To wynik, który pozostawia konkurencję daleko w tyle. W samej Jedynce program przyciąga 1,33 mln widzów, co przekłada się na 13 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie ogólnej i 9,29 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 16-59. Dla porównania: „Express Republiki” ogląda średnio 729 tys. widzów, a jego dodatkowy format „Express Republiki+” przyciąga nieco więcej, bo 800 tys. widzów. W weekendy „Express Republiki luz” gromadzi przed odbiornikami średnio 617 tys. widzów. Z kolei „Tele-ekspres” wPolsce24, najmłodszy w zestawieniu, przyciąga jedynie 86,2 tys. widzów.