Robert Makłowicz, Maciej Musiał i Marcin Wasilewski w nowej kampanii krakowskiego schroniska

Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami zaprezentowało we wtorek 3 marca kampanię zachęcającą podatników do przekazywania 1% podatku na rzecz schroniska prowadzonego przez organizację.
Fot. materiały prasowe

W przygotowanej przez agencję Brainbox akcji wzięli udział: Robert Makłowicz, Maciej Musiał i piłkarz Marcin Wasilewski.

Bohaterami kampanii są psy z krakowskiego schroniska, które na czas akcji noszą takie samo imię lub pseudonim jak ambasadorowie KTOZ.

Każdy z trzech spotów opowiada o cechach charakteru psa, niemal identycznych z przypadającą mu znaną postacią. Podobieństwa kończą się wraz z puentą spotu, np. “Robert Makłowicz zbiera na jedzenie”.

Chcieliśmy zwrócić uwagę na sytuację psów w schroniskach i dlatego poprzez nadanie im imion ludzi z pierwszych stron gazet, uzyskać taki sam efekt jak w nagłówkach największych portali – tłumaczy Julia Chowaniec, która odpowiada za pomysł kampanii z ramienia agencji Brainbox.

Produkcją spotu również zajęła się agencja Brainbox, a zdjęcia do kampanii wykonała Agnieszka Wojtuń.

Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami działa od 1990 roku i prowadzi krakowskie schronisko przy ulicy Rybnej. Przebywa w nim obecnie wiele zwierząt.

Pokochaj Filipka. Wszystkiego, czego potrzebuje, to Twoja miłość!
Wesoły i towarzyski Filip szuka swojej rodziny. Do Przytuliska w Harbutowicach trafił jako szczeniak i tym szczeniakiem pozostał. Chętny do zabaw i psot. Ogromny pieszczoch, ładnie chodzi na smyczy, szuka uwagi człowieka. Akceptuje inne psy!

Ta dwójka jest nierozłączna. Możesz uratować im życie! Nie pozwól by ich rozdzielono!
Staszek i Stefan to dwójka nierozłącznych przyjaciół. Zostali znalezieni razem, dzielą jeden boks. Obydwaj są wspaniałymi psiakami, praktycznie bezproblemowymi. Jako że są niezwykle ze sobą zżyci, zalecamy adoptowanie ich do jednego domu.